luni, 8 ianuarie 2024

 


Scrisoare de Sfântul Ioan

S-au strâns podoabele
Din brad,
S-a stins ecoul 
De colind,
A nins azi, de Sfântul Ioan,
Iar prin zăpezi de-l vezi venind,
Cu noi nădejdi, cu bucurie, 
Purtând în mâini
Lumină lină,
Să știi că ți le-aduce ție,
Făcând un drum
Din veșnicie.
Așa colindă el, în urma
Sfintei Boboteze,
Și caută la cei aleși 
Cu daruri să se-nfățiseze.
De-ar fi el cum e 
Moș Oricare 
I-aș da și eu o scrisorică
Să ți-o aducă
Sau să-ți zică mesajul ei.
C-am scris acolo, 
Cu ninsoare, deci-alb
Urări de sănătate.
Cu verdele unei crenguțe
De Brad,
Speranță dincolo de toate.
Cu negru, dintr-un cărbunaș 
Am scris cum scriu la fiecare:
"Fă-te degrabă copilaș, 
La suflet mare!"
Cu roșul unui glob de sticlă,
Plin de sclipici,
Ți-am scris finalul:
"La mulți ani!!!!!"
Ce zici, de ne-am vedea în Rai 
De-aici?! 
Căci altfel...în zadar oricare, de Sfânt' Ion, caldă urare.
         
 Autor: A.Lazareanu    
 7 ianuarie 2024

Niciun comentariu: